Crowdfunding

Vi kjører i gang med "Crowdfunding" der målet er å samle inn kr. 100 000.

Det er mange i Bryne FK som jobber hardt for å få klubben tilbake i norsk toppfotball. Vi ønsker å være fotballens flaggskip på Jæren, og tror hele Jæren nyter godt av å ha et lag i toppfotballen.
Veien tilbake trenger ikke bli lang. Vi er godt i gang!
Nå har vi også startet et jenteløft, og har et damelag i 2. divisjon. Det er vi stolte av!

Like viktig som å lykkes sportslig, er det å skape et godt og solid økonomisk fundament for fremtiden. Vi skal være ansvarlige og ha en forsvarlig drift. Den sportslige satsingen skal være i balanse med dette.
For å klare dette, skal klubben tjene penger. Vi skal tjene mer enn vi bruker.

Målet er å fylle opp denne fotballspilleren til topps.

Vi har mange gode samarbeidspartnere og støttespillere som støtter og investerer i klubben! Men vi ønsker at enda flere kan være med å bidra.

Derfor kjører vi denne aksjonen, hvor både enkeltpersoner og bedrifter kan bidra. Vi skal være nøysomme, jobbe hardt og målrettet, og utvikle lokale fotballtalent. Og forhåpentlig vil dette arbeidet gi Jæren et herrelag i toppfotballen igjen.

Det langsiktige målet er å spille i Eliteserien, men skal vi klare det så trenger vi Jæren i ryggen.

Målet med denne aksjonen er i første omgang å få inn kr 100 000. Klarer vi det, så blåser vi også i gang andre omgang. Og kanskje ekstraomganger også.

Vil du/dere være med? Gi bidrag i dag! Alle som er med vil bli invitert gratis på årets siste ligakamp hjemme til et spesielt opplegg.

Innbetaling

Informasjon om innbetaling sendes ut via epost, så det er viktig at oppgitt epostadresse er den du/dere bruker til daglig, og at denne er korrekt.

Det er fullt mulig å støtte klubben gjennom Vipps. Søk oss opp på #95984.

Det er også mulig å støtte oss via mCash. Finn «utsalgsstedet» som heter "Me æ Bryne FK".

Kontakt oss gjerne på [email protected] ved eventuelle spørsmål.

Tusen takk for at du æ mæ!