G16 har blitt kretsmestere

Laget har vunnet 13 av sine 14 kamper.

Bryne G16 Elite ble suverene kretsmestere, allerede 3 serierunder før slutt.
Laget har spilt 14 seriekamper, har vunnet 13 kamper og spilt 1 uavgjort og har en imponerende målforskjell på 62-20.

Tabell G16 Elite

Laget har tidligere i år vunnet den prestisjetunge Skaw cup og de tapte for Start i 8-dels finalen i NM G16 Telenor cup.

Lagets trenere er Geir Igland og Oddbjørn Øfsteng.

Bak fra venstre: Arian Aune, Johannes Thrana, Antoni Jaworski, Elias Elamari, Austin Ueland, Markus Eiane, Petter Øfsteng, Martin Håland og Oscar Apeland Gonzales. framme fra venstre: Sverre Holen, Magnus Høien Igland, Kristen Reime, Emil Leidland, Marius Særheim og Jan Ove Osnes.

Ikke med på bilde, men som er kretsmester:
Vetle Budsberg, Olav Braut, Herman Rasmussen, Adrian Mossige og Kristian Johnsen.

For å se alle resultatene til G16 Elite, klikk her.