Tusen takk for støtte!

Vi takker alle som støtter oss gjennom grasrotandelen til Norsk Tipping!

Bryne Fotballklubb har mottatt 407,945 kroner så langt i år, det er midler som bidrar til at vi kan fortsette vårt verdifulle arbeid. Dette har du vært med på! Over én million andre personer har også valgt seg en grasrotmottaker, noe som har generert hele 420 millioner kroner totalt til Grasrotandelen hittil i år.

Norsk Tippings overskudd går til idrett, kultur og humanitære formål. Grasrotgivere som deg øremerker midler, og sørger dermed for at deler av overskuddet går direkte til din forening. Noen får litt, andre får mye, men til sammen blir det en stor sum til frivilligheten i Norge. Det betyr veldig mye for veldig mange.

Midlene fra Grasrotandelen bidrar til at vi kan holde det høye aktivitetsnivået og gode tilbudet i klubben.

Vil du tipse andre hvordan de kan hjelpe? Det er nemlig fortsatt mange som spiller hos Norsk Tipping som ikke har registrert seg som grasrotgiver. Sjekk gjerne ut hvordan du kan rekruttere enda flere givere til Bryne FK her.

Støtt oss