Intersport og Bryne FK inngår samarbeid

Intersport Bryne blir ny samarbeidspartner med Bryne FK. Avtalen er signert og gjelder i 3,5 år fremover. Dette innebærer at våre medlemmer vil få samme rabatter på klubbutstyr som i vår egen butikk (Brynebutikken). I tillegg vil klubben få en provisjon fra Intersport på alt som handles der av våre medlemmer.

Intersport vil bli klubbens samarbeidsbutikk på sportsutstyr. I tillegg vil kjeden være nettverkspartner hos klubben.
Vi er glade for å ha Intersport formelt med på laget, og gleder oss til å samarbeide om å tilby våre medlemmer et bredt utvalg av utstyr og bekledning til fordelaktige priser.
Klubbens egen butikk på stadion, samt nettbutikken, vil fortsatt drive som før og tilby våre medlemmer og supportere klubbutstyr og supporterartikler.

Avtalen ble signert av Stig André Jonassen fra Intersport Bryne og daglig leder i Bryne FK Asle Tjøtta