Jærrock Ållveltes vårfest

Lørdag 3. mars 2018 - Bryne Mølle

Bryne FK har til nå hatt suksess med sitt jenteløft og vi i klubben er stolt av det vi i lag har fått til. For å bygge videre på jenteløftet i Bryne FK så har vi leid Bryne Mølle lørdag 3 mars 2018 kl 20:00-01:00.

Vi ønsker å invitere deg og dine venner til en gild vårfest.
Som første del av programmet for kvelden vil JÆRROCK gå på scenen for å gi deg en flottkonsertopplevelse. Ryktene vil ha det til at JÆRROCK i disse dager er i studio hvor nye melodier spilles inn. Derfor er det med musikalsk spenning vi ser frem til flott konsertopplevelse med JÆRROCK hvor vi håper på en og annen ny tone.

Etter konserten, samt en liten pause, spiller ÅLLVELTES opp fra scenen. I kjent stil vil ÅLLVELTES som alltid skaper en god stemning. Og om du kjenner det rykke til i dansefoten så vil det bli mulig å ta seg en swingom.

Arrangør er Bryne FK og bak der igjen lagene Jenter 13, Jenter 14, Jenter 16, Jenter junior og Damelaget. Målet er å selge 300 billetter. Gjør vi det vil Bryne FK sitte igjen med litt penger som øremerkes til bruk for jentene. Disse midlene vil vi bruke på utstyrspakker fra Brynebutikken tilpasset til hvert enkelt lag fra J13 tom Damer A og jenteløftet i Bryne FK.

Bryne Mølle er et flott lokale for å skape god stemning og en gild fest, men vi har ikke plass til mer enn 300 stk inne i lokalet så vær rask med å sikre deg og dine venner billetter.

Det blir salg av drikke og litt mat til hyggelige priser.

Vårpris: Kr. 275,- per person. (avgift kommer i tillegg).

Billettsalg på ticketco.no starter søndag 14 januar kl. 19:00.

Aldersgrense er 25 år.

Medbrakt er ikke lovlig.

Husk at om du kommer så bidrar du til jenteløftet i Bryne FK og det setter vi i klubben stor pris på!

VELKOMMEN