NorgesEnergi fortsetter på drakta

Strømleverandøren fortsetter samarbeidet også i 2018

NorgesEnergi er en av våre solide draktpartnere, og nå forsetter samarbeidet også i 2018.

Strømleverandøren har vært tydelige på viktigheten av langsiktighet i et slikt samarbeid, og ønsker sammen med klubben å ytterligere forsterke aktivitetene både mot privat- og bedriftsmarkedet kommende år. Klubben nyter også godt av at flere bedrifter og privathusholdninger kjøper sin strøm fra NorgesEnergi.

Bryne FK er svært fornøyd med å ha med en stor nasjonal aktør og merkevare på laget!

Er du bedrift kan du enkelt kontakte NorgesEnergi her, og oppgi at du ønsker sponsorstrøm via Bryne FK.

Er du privatkunde, så kan du enkelt gjøre dette selv ved å gå inn her.

NorgesEnergi
Kristin Løge og Asle Tjøtta sammen med våre blide avtalepartnere hos NorgesEnergi Sonja Waaland og Wenche Dyrsand Andreassen