Signeringsbonanza på en fredag!

Hele fire resigneringer av samarbeidspartnere.

Fire samarbeidspartnere har valgt å forlenge samarbeidet med Bryne FK, og for en fredag det har vært! Klokken på klubbhuset har ringt jevnlig hele dagen.

Først har Bryne Kro & Hotell valgt å fortsette som kjernepartner. Hotellet er en stor og viktig samarbeidspartner, og leverer blant annet deilig mat til våre VIP- gjester flere kamper gjennom sesongen.

IMG_3847
Liv Anne Otto og Einar Otto på Bryne Kro & Hotell er stolte samarbeidspartnere

Så har også Sabi Sushi forlenget sin avtale. De er nettverkspartner, og leverer også mat til VIP noen kamper. Sushi får stadig større oppmerksomhet, og flere og flere jærbuer har fått øynene opp for den gode maten.

IMG_3851
Markedsansvarlig Marianne Orstad hos Sabi Sushi er fornøyd med samarbeidet

Bryne Bil har vært med oss siden de startet opp i 2014. Bilverkstedet som er en del av BilExtra holder til på Håland, og er klare på at Bryne FK skal de være med å investere i. Bryne Bil fortsetter som profilpartner, og skal blant annet profilere seg både på LED- reklamen og på vår nye keeper Igor Spiridonov.

IMG_3831
En fornøyd gjeng, som gleder seg til ny sesong

Dagens siste signering var Jærgarden Kvalbein. Disse har vært med i mange år, og bidrar også med god mat til våre VIP- gjester. De er anerkjent for sitt kjøkken, og gode leveranser.

IMG_3855
Daglig leder Asle Tjøtta og Kåre Kvalbein hos Jærgarden Kvalbein forsegler fortsatt samarbeid

Vi er stolte og ydmyke over responsen, og at mange er så positive til å bidra. Det viser også at investeringen i klubben gir noe tilbake.