Spennende uke i vente

Viktige kamper for A-lagene, Bryne 2 og G19. Se full oversikt her.

A-laget går en spennende uke i vente med tre kamper på åtte dager. Førstkommende lørdag tar laget turen til Vennesla for å møte Vindbjart kl.16.00 på Moseidmoen.

Onsdag er det klart for lokaloppgjør mot Vidar på Bryne stadion. Kampstart er kl.18.00. Uken avsluttes med Bryne-Byåsen søndag kl.18.00.

Bryne 2 spiller en veldig viktig kamp hjemme mot Halsen søndag 9.september kl.13.00 på Bryne stadion. Lørdag 16.september tar laget turen til Fevik for å møte Express.

G19 har imponert i NM og spiller torsdag 14.september kvartfinale borte mot Viking. Kampstart er kl.18.00 på treningsbanen v/Viking stadion.

Bryne sitt damelag spiller lørdag hjemmekamp mot Kaupanger. Kampen spilles på Rosselandsbanen kl.13.00.