Stian Løkling Pedersen skal bidra for Bryne FK

Stian Løkling Pedersen er engasjert som kommersiell utvikler og rådgiver i Bryne FK ut 2017, i første omgang.

Stian er 33 år og oppvokst på Ålgård.

Han har studert 3 år Sports Management ved univesitetet i Porsmouth, UK. Startet i 2010 opp selskapet Spektor, som drev med digital markedsføring. Drev dette i 2 år, før han da ble hentet til Atea, som de hadde som partner.

Stian har jobbet i Atea i 4,5 år, med varierende arbeidsoppgaver. Han har hatt muligheten, og vært aktivt, i diverse forettningsnettverk og har således opparbeidet seg et stort kontaktnett. Siste året bidro han med å utvikle en ny vertikal for Atea, hvor markedsføring var en viktig rolle.

Stian skal nå jobbe i sitt eget oppstartet selskap, Foodback, hvor hovedoppgavene vil være salg og markedsføring.

Han har de siste årene bodd på Bryne, og føler seg i dag som en ekte «Brynegutt».

I Bryne FK skal Stian bidra med å utvikle vårt kommersielle planverk. I tillegg skal han bidra med salg og kundepleie, samt jobbe med helt konkrete prosjekt innen marked. Stian vil i utgangspunktet ha en fast arbeidsdag for klubben pr uke.

Vi ønsker Stian velkommen på laget!