Sponsorstrøm

Skaff deg strøm gjennom NorgesEnergi, og støtt klubben samtidig. Gjelder bedrifter.

Primary logo RGB PNG - Main 2-01

Vi vet at både bedrifter og private husstander som har gått over til NorgesEnergi har spart mye penger på strøm. Det er bra! Når dette samtidig fører til økt engasjement mellom NorgesEnergi og Bryne FK, er det enda bedre.

Vi har så langt spart ca 13% i utgifter til strøm, etter at vi la om til sponsorstrøm gjennom NorgesEnergi og Bryne FK. Når vi i tillegg vet at dette gir en mer fornøyd sponsor, samt at Bryne FK får enda mer støtte, så blir dette vinn - vinn - vinn...

— Dag Inge Slettebø, daglig leder Sørvest Betongsaging

Det har aldri vært enklere å støtte klubben i ditt hjerte! Med NorgesEnergi er du alltid garantert en konkurransedyktig strømpris, samtidig som du støtter Bryne FK. Bedre kan det ikke bli!

Er du bedrift, kan du kontakte NorgesEnergi her. Opplys hvem du ringer fra og si at du ønsker å høre med om sponsorstrøm gjennom Bryne FK.

Strøm gjennom NorgesEnergi er rimelig, og skal alltid være konkurransedyktig.