TINE sommerfotballskole Bryne FK 2018

Til alle ivrige og motiverte fotballgutter og jenter fra 2 til 7.klasse på Jæren (2010 til 2005 modeller)

Bryne Fotballklubb arrangerer også denne sommeren Tine sommerfotballskole på Aarbakkebanen og i Jærhallen.

Dato: Mandag 25 til onsdag 27.juni (PS: Jærskolene slutter fredag 22.juni)

Klokkeslett: Fra klokken 09.30 til klokken 14.00 alle tre dagene. Oppmøte fra kl.09.30

Pris: 900 kroner pr. spiller. Faktura blir sendt på din oppgitte mailadresse.

Lunsj blir servert hver dag (brødmat, lapskaus og grilling). Vi vil også ha glutenfritt brød/pølsebrød  til de som trenger det.  TINE holder drikke til lunsjen hver dag (laktoseredusert sjokomelk bruker det å være).

Hovedansvarlig er Espen Undheim og Aleksander Midtsian. Instruktører vil være: A-lags trenere og spillere, juniortrenere og juniorspillere + andre aldersbestemte trenere i Bryne FK.

Deltagerne får en TINE utstyrspakke, og trener alle dagene i Tine drakten de får utlevert.

Oppmøte første dag (mandag) klokken 09.30 i 2.etasje på klubbhuset. Registrering og inndeling i grupper fra kl.09.30 til 09.55.

Grovplan for dagene:

Treningsøkt nr. 1 fra klokken 10.00 til klokken 11.30
Lunsj fra klokken 11.30 til 12.30
Treningsøkt nr. 2 fra klokken 12.30 til 14.00

NB: Alle spillerne tar med sin egen ball og drikkeflaske til fotballskolen (skriv navn på begge to). Husk rett og god bekledning ut fra vær og vind, og skiftetøy dersom regn i luften. Alle må ha på seg leggbeskyttere.

Viktig: Oppmøte alle tre dager oppe i 2.etasje i klubbhuset på Bryne stadion (PFO rommet) hvor en registrerer seg ved ankomst hver morgen.

Siste påmeldingsfrist er fredag 8.juni

Men det er først til mølla prinsippet.

NB: Når dere søker plass på fotballskolen får dere svar på mailen av meg.

Det kommer ikke noe mer informasjon før fotballskolen starter, så skriv ut og ta vare på den informasjonen som står her.

Påmelding: Kopier dette feltet under her og mail påmelding til Espen Undheim på [email protected]

Påmeldingen må inneholde følgende

Navn på spiller:

Fødselsdato med årstall:

Mailadresse for fakturering:

Navn og mobilnummer til en foresatt:

Helsing Espen Undheim

Tine Fotballskoleansvarlig i Bryne FK