A-laget godt etablert i Tyrkia

En lang første dag er over

Reisefølget ankom hotellet ca 2300 lokal tid lørdag kveld. Tyrkia ligger to timer foran Norge. Etter innsjekk gikk spillere og støtteapparat til ro, for å få noen timer søvn.

Søndag morgen startet 0730 med frokost og spillermøte kl 0800. Her ble det snakket litt om forventninger til laget, enkeltspillere og treningsleiren. Deretter bar det til treningsfeltet, hvor dagens første økt ble gjennomført på en god gressbane.

Lunsj ble inntatt på hotellet, før det ble tid til litt hvile. Kl 1500 ble dagens andre økt gjennomført, med blant annet konkurranser i Mesternes Mester.

Etter middag ble det gjennomført et nytt spillermøte, hvor det ble startet noen prosesser som skal jobbes med de neste dagene ved siden av treningene.

Været har vært meget bra, med rundt 20 grader og sol. Forholdene ligger godt til rette for gode treninger og lagbygging.