Uego- vinner i mai

Bryne FK er uego- klubb, og i mai ble vi månedens uego- klubb.

Bryne FK samarbeider med Sparebanken Vest og NFF Rogaland om Uego, og er således definert som uego- klubb.

A-lagsspiller Pål Fjelde er vår uego- ambassadør.

Hver måned kårer vi i UEGO en vinner som vi synes gjør noe godt for andre. De mottar en sjekk på kr 5000 og vi lager en fin sak på det i sosiale medier, hvor vi oppfordrer andre til også å gjøre gode handlinger for andre.

Denne måneden er det dere i Bryne FK som har vunnet, på bakgrunn av Bryne sin uego- sak fra PFO. Dere hadde da en gjennomgang av UEGO, hva det er og hvordan spillerne på Bryne kunne være med å bidra til å gjøre gode handlinger og skape trivsel, både på og utenfor banen.

Begrunnelsen fra UEGO ungdomsråd er: ”En aktivitet ALLE kan gjøre, bidrar til inkludering og en veldig effektiv måte å snakke om viktige ting på”.

Dette er i god UEGO ånd.

LOGO-Uego_uferdig-140x50