Wemberg forlenger med Bryne

Krister Wemberg (24) har forlenget avtalen sin med Bryne FK ut 2017, med opsjon på ytterligere ett år.

Krister Wemberg

Han hadde opprinnelig kontrakt til sommeren 2017, men har nå bestemt seg for å bli værende i klubben lenger. Klubben har hele tiden ønsket å ha Krister med lenger, og nå er partene enige.
- Jeg synes det opplegget som nå kjøres fra trenerteam og klubb er svært spennende, og jeg tror vi er gode nok til å være med å kjempe om direkte opprykk. Dette er hovedårsaken til at jeg ønsker å være her lenger, i tillegg til at jeg og familien trives veldig godt på Jæren, sier en fornøyd og offensiv Krister Wemberg.

Jeg synes det opplegget som nå kjøres fra trenerteam og klubb er svært spennende. I tillegg trives jeg og familien veldig godt på Jæren.

— Krister Wemberg

- Krister er en av kontinuitetsbærerne hos oss, og blir viktig i kampen om opprykk. Vi er veldig fornøyd med at Krister nå dedikerer seg til å være med i denne kampen for oss, sier daglig leder Asle Tjøtta.

NB: I morgen skal Krister og resten av gjengen spille mot Brodd på Aarbakkebanen, i det som blir årets første treningskamp. Kampstart klokken 15:00. Gratis inngang og åpen kiosk. Vel møtt!