4-0 seier mot Sola

Solid 4-0 seier mot Sola i ettermiddag.

Det ble en solid seier mot Sola i ettermiddag.  Etter bare fire minutter vil Bryne ha straffespark etter en hands i feltet, men dommer blåser for offside. Mads Bøgild var farlig frampå med en chip over keeper og over mål, og det skulle være et signal på hva som skulle komme. Etter tjue minutter vender Bøgild fint i inne i feltet og setter ballen flott i vinkelen. Etter scoringer roer Bryne det litt ned og holder ballen mye i laget, men like før pause klarer Geir Dahle Høyland å sette ballen i mål etter mye klabb og babb i feltet.

Bra gjennomført match. Fikk rotert godt på laget, og spillere som kanskje ikke har spilt så mye fikk godt med spilletid. Slipper kanskje Sola til litt for lett, det er litt unødvendig, men ellers holder vi nullen nok en gang. Det tar vi med oss.

— Even Sel

Landslagsklare Berntsen startet 2.omgang på en god måte ved å vende av en spiller for så å skyte like utenfor. Godt over timen var spilt da Andreas Ueland scoret på dødball. Like før slutt fastsetter Høyland dagens resultat med en ny scoring. Alt i alt en god kamp der Bryne gjør jobben.

Kampfakta

Bryne - Sola 4-0 (2-0)