Bryne Stadion

Stadion har nå en lovlig kapasitet på ca. 4000 tilskuere i OBOS-ligaen, hvorav 2 507 er sitteplasser.

Gressmatten er blitt omlagt tre ganger i 1960, 1988 og 1998. Gressmattens lengde er 105 meter, og bredden er 68 meter. Publikumsrekorden ble satt i 1980 mot Viking FK. Da var det 13 621 tilskuere på stadion.

På Bryne Stadion finner du også Jærhallen som er en innendørs fotballhall med spilleflate på 68 x 39 meter. I 2022 ble det laget ny kunstgressbane i full størrelse, 104 x 64 meter. I tillegg ble det annlagt to 5`er baner med kunstgress ved siden av Jærhallen.

Klubbhuset er hjertet i klubben plassert midt mellom banene. Klubbhuset har en stor 2.etasje med kjøkken som kan leies ut til konfirmasjoner, selskap og andre festligheter

For mer informasjon om leie av klubbhus så kan en ta kontakt med:

Ester Rettedal på 412 94 959 - [email protected]

Stadionreglement:
Innsamling og/eller overføring og/eller produksjon og/eller spredning av informasjon eller data angående kamputvikling, resultater, hendelser, oppførsel eller andre forhold i kampen, samt enhver form for opptak av lyd-, video- eller audiovisuelt materiale fra kampen (enten ved bruk av elektroniske enheter eller på annen måte), til bruk for noen form for spill, gambling eller kommersielle aktiviteter som ikke er autorisert på forhånd av klubben og ligaen, eller for bruk til andre formål i strid med disse vilkårene og betingelsene, er strengt forbudt på stadion. Mobiltelefoner kan kun benyttes til personlig, privat bruk. Ved brudd på disse vilkårene kan besøkende nektes tilgang til eller fjernes fra stadion.

Bryne Stadion

• Underlag - Gressmatte

• Størrelse - 105 x 68 meter

• Åpnet - 1946