Frank Hole har signert kontrakt

Frank Hole er tilbake i klubben og blir nå profesjonell

Frank Hole (23) spilte sine ungdomsår i Bryne FK. Så var han noen sesonger i Frøyland, før han ble hentet "hjem" igjen i fjor sommer. Han har til nå spilt på amatørkontrakt, men klubben har nå valgt å tilby ham profesjonell kontrakt. Dermed har Frank signert sin første profesjonelle kontrakt i karrieren.

Det ligger an til at Frank skal spille med trøye nr 16 denne sesongen, og han kan spille både spiss og kant.

Frank har vært med oss siden i fjor sommer fordi vi har tro på at han kan utvikle seg til å bli enda bedre hos oss. Etter litt skadetrøbbel i vinter, er han nå med for fullt. Vi ønsker å knytte til oss Frank på permanent basis, og ser et stort potensiale hos ham. Han har utviklet seg mye siden sist han var i klubben, og forstår nå hva som kreves av en profesjonell fotballspiller. Vi gleder oss over å ha Frank med for fullt.

— Ole Hjelmhaug, hovedtrener

Frank Hole signerer kontrakten som gjør ham til profesjonell fotballspiller

Vi gratulerer og gleder oss til å følge utviklingen videre!