Jadarhus er med videre

Boligbyggeren Jadarhus fortsetter sitt samarbeid med klubben

Jadarhus har vært en tett samarbeidspartner med klubben lenge, og ønsker fortsatt å investere i klubben.

Jadarhus er like mye opptatt av breddeidrett som toppidrett og gjennom Bryne har vi fått bidratt til dette. I flere år har Bryne vist at de er blant de beste til å drive barne- og ungdomsarbeid, noe som har resultert i gode resultater på både lag- og individ nivå. Når Jadarhus i tillegg er en del av den fremtidige utbyggingen av stadion ser vi det som naturlig å være en del av det flotte sponsornettverket Bryne har.

— Arild Slettebø, salgs- og markedssjef Jadarhus

Jadarhus har de senere år vært med som en vesentlig breddesponsor, og fortsetter som draktpartner i bredden samtidig som de blir kjernepartner i klubben.

Vi takker for tilliten og er glade for å ha en solid regional merkevare med på laget videre!

Jadarhus