Støtt oss gjennom Grasrotandelen

Grasrotandelen øker fortsatt og er nå klar for en skikkelig vekst i 2018.

Grasrotandelen har vokst år for år etter hvert som stadig flere, både foreninger og spillere, oppdager de mulighetene ordningen gir. Økningen fra 2016 er på 7 millioner kroner, og over 30.000 lag og foreninger kan nå motta støtte gjennom Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil inntil 7% av spillinnsatsen gå direkte til din grasrotmottaker, og best av alt, hverken innsats, premie eller vinnersjanse reduseres.

Grasrotandelen er en stor og viktig støtte til klubben, og vi er glade for alle givere som er med oss. Nå håper vi at enda flere vil knytte Bryne FK til som sin grasrotklubb!

— Asle Tjøtta

I fjor mottok klubben 498 243,46kr fordelt på 765 spillere gjennom grasrotandelen, dette er en økning på 40% fra året 2011. Vi vil takke for de som har bidratt og håper på at enda flere vil være med videre og støtte klubben.

Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax, Extra og Belago. For å være grasrotgiver må du være kunde hos Norsk Tipping.

Hvordan bli grasrotgiver?

Du kan bli grasrotgiver på en av følgende måter:

- Hos kommisjonæren

- Mobilspill