Fritidsordningen

PFO er Bryne FK sin fotballfritidsordning for 3, 4 og 5 klassinger. Vi har PFO tirsdager, onsdager og torsdager.

Vi er medlem av Norges Fotballforbund sin Telenor Xtra-ordning. Telenor Xtra er en landsomfattende fotballfritidsordning med utdannede trenere som vektlegger et godt og kvalitetssikret tilbud til barna etter skoletid. Det er hovedfokus på fysisk aktivitet, kosthold og leksehjelp.

Tirsdager: Neste års 3-5 klassinger

Onsdager: Normalt bare 3. klasse grunnet sen skoleslutt på onsdager for de andre trinnene

Torsdager: Neste års 3-5 klassinger

Fredager: Her har vi startet en fotballgruppe for 5. og 6. klassinger. Her vil hovedfokuset være på trening på relasjonelle fotballferdigheter. Spørsmål om denne ordningen rettes til Espen Undheim.

En normal PFO dag ser slik ut:

12.45-13.30: Sosialt/avslapping + mat og drikke i 2.etasje på klubbhuset.

13.45-14.45: Fotballtrening i Jærhallen/Aarbakkebanen.

14.45-15.30: Mulighet for lekser eller sosiale aktiviteter på klubbhuset.

Månedspris:

1 dag: 650 kr
2 dager: 1200 kr
3 dager: 1600 kr

Leder:

Sigbjørn Bø

NB: Oppsigelsestid på 1 måned

Påmelding eller spørsmål kan rettes til PFO-ansvarlig på telefon: 413 18 686 eller e-post: Iselin.