11 samarbeidspartnere forlenger sine avtaler

Hele 11 samarbeidspartnere forlenger sine avtale for 2019.

Flere samarbeidspartnere har signert nye avtaler for 2019, og nå har klubben signert over 120 samarbeidsavtaler. Målet i år er 140 avtaler.

Følgende er med videre:

Aarbakke fortsetter som en stor kjernepartner og nettverkspartner. Aarbakke har vært, og er, en av våre største og viktigste samarbeidspartnere.

Aarbakke logo

Atea fortsetter som nettverkspartner, og vil fortsatt bistå med drift av LED- reklame under hjemmekampene.

atea_colour_rgb_small

Jæren Golfklubb er med videre i nettverket.

Berentsen Brygghus fortsetter i nettverket og vil blant annet yte produkter for salg på hjemmekamper.

Skjermbilde 2019-03-20 kl. 12.09.58

Coca Cola er med videre i nettverket, og vil yte produkter for salg på hjemmekamper og arrangement.

Cola-300x150

Jæren Hotell er med videre i nettverket, og vil blant annet levere mat til våre VIP- gjester på utvalgte kamper.

jrenhotell

Fiskå Mølle er med videre som profilpartner.

Jærradioen fortsetter som profilpartner, og dermed skal våre hjemmekamper fortsatt reklameres for i denne kanalen i tillegg til Bryneposten hver søndag kl 1000.

Jaerradioen logo jpg

O C Roxman Bakeri & Konditori er med videre som profilpartner, og dermed får vårt publikum fortsatt tilgang til deilige produkter fra bakeriet.

Møllehagen Sportsbar og Restaurant er med videre som nettverkspartner. Årets Kick Off skal også arrangeres her lørdag 6. april som del av avtalen.

Møllehagen_sportsbar_logo

Samarbeidet med Forusakutten Kolibri fortsetter i nettverket. Dermed blir dette en del av vårt medisinske oppfølgingsapparat.

ForusakuttenKolibri_logo