2-0 tap mot Skeid

Vi taper 2-0 borte mot Skeid.

Skeid tok ledelsen før minuttet var spilt i dagens kamp.

– Det ble en verst tenkelig start og det krever mye med den motgangen vi har hatt de siste kampene. Så får vi en tidlig scoring midt i fleisen og må mentalt gå på igjen. Vi gjør et forsøk og kommer inn i en god periode før Skeid får en ny mulighet og setter også den i mål. 1. omgangen blir preget av at vi ikke er direkte nok og vi spiller på oss litt trøbbel. Vi kommer ikke til nok innlegg som vi ønsker, sier Knappen.

Til pause står dermed stillingen 2-0 til hjemmelaget fra Oslo. Elias Årsvoll hadde en sjanse på tampen av 1. omgangen, men det ble dessverre ikke mål. Bryne går i garderoben og må omstille seg til 2. omgang.

– Pausepraten går på justeringer i spillet. Vi må få nok spillere i boks når vi er i innleggs situasjon og komme reinere opp i de situasjonene. Vi må legge trøkk på Skeid noe jeg også synes vi får til. Vi kommer til masse innlegg, noen avslutninger, men de har en god keeper som blant annet gjør to gode redninger. Det blir for mye nesten, hadde vi fått en redusering vet vi at det ville blitt liv i kampen og spillerne gjør et bra forsøk, avslutter Knappen.

Neste søndag kommer Åsane til Bryne Stadion. Kom på kamp!

Bryne - Åsane

Støtt Bryne FK, Team Rynkeby og Barnekreftforeningen!

Sammen med Team Rynkeby samler vi inn penger til Barnekreftforeningen. Alle som kommer på kampen mot Åsane er med på å øke beløpet.

Vi inviterer samarbeidspartnere, bedrifter og andre som ønsker å bidra til å stille med en sum per. tilskuer. Jo flere som kommer på kamp, jo mer penger samler vi inn til Barnekreftforeningen. Velger du for eksempel å støtte med 1 krone per tilskuer og det kommer 2000 på kamp gir du oss 2.000 kroner. Det er også mulig å støtte med en fast sum.

Følg linken under!

Team Rynkeby