250 000 kroner fra Sparebankstiftelsen SR-Bank

Onsdagens kamp var en opplevelse, og ikke nok med 3 poeng, så fikk vi 250 000 kroner fra Sparebankstiftelsen SR-Bank!

I pausen var SR-Bank sine representanter på plass og ga klubben en sjekk. Bryne FK representert ved Espen Undheim og Kristin Løge er utrolig takknemlig og utrettet en stor takk på vegne av hele klubben.

Her er grunnlaget for at klubben fikk 250 000:

"Jærhallen er en unik arena for barn og unge på Bryne. Den blir brukt både av klubben og skoler, men mest av alt er den unik ved at den alltid er åpen.

Når den ble bygget for 18 år siden, var SR-Bank sterkt med som bidragsyter. I disse 18 årene har mange hatt glede av hallen, og den har vært med å skape store stjerner som Erling Braut Haaland, men ikke minst vært en samlingsplass med gode rammer, for å drive med uorganisert aktivitet, med samhold og lek i fokus.

Nå trenger Jærhallen sårt rehabilitering. Da er det en glede, på vegne av Sparebankstiftelsen SR-Bank, å kunne bi Bryne FK kr. 250 000 til nytt kunstgress i Jærhallen".

0S6A6921.JPG
Fra banken stilte Eivind Karlsbakk. Tidligere Brynespiller og far til Daniel, Tuva og Tomine som er ivrige fotballspillere i Bryne FK.
0S6A6915.JPG
Krister Wemberg, jobber nå i SR-Bank og tidligere Brynespiller. Bryne-kaptein i flere år!