75 aktive år og nytt styre

Årsmøtet for 2023 ble avholdt på klubbhuset tirsdag 21. mars. Nytt styre ble valgt og det ble delt ut utmerkelser for hele 145 aktive år i klubben.

Det ble delt ut flere utmerkelser for aktive år i Bryne FK. Reidar B. Thu og Svenn Olav Sele var til stede for å ta imot utmerkelsene og fortjent heder og ære. Reidar B. Thu ble markert med hele 75 aktive år. Imponerende innsats fra den ivrige ordstyreren i pensjonistgruppa.

IMG_7328.jpg
Reidar B. Thu og Svenn Olav Sele fikk begge utmerkelser for sine aktive år i Bryne FK.

Følgende personer fikk utmerkelser for aktive år i Bryne FK:

10 år: Henning Romslo
15 år: Svenn Olav Sele
20 år: Oddmund Haugland
25 år: Oddvar Siqveland
75 år: Reidar B. Thu

Klubben benyttet anledningen til å takke flere aktive medlemmer for innsatsen i 2022. Thomas Tuen og Cathrine B. Tunheim er avtroppende styremedlemmer. Klubben takker for innsatsen og ønsker nye styremedlemmer velkommen.

IMG_7331.jpg
Staale Grude Haaland, Geir Magnus Sandve, Tomas Tuen, Cathrine B. Tunheim og Hans Øyvind Sagen fikk blomster for sin innsats i 2022.

Nytt styre

Leder: Ottar Eide
Nestleder: Linn Skjold Økland - Gjenvalg, ny nestleder
Medlem: Merete Bjerkevoll - Ny
Medlem: Ann Kristin Lystrup Lie - Ny
Medlem: Frode Hagerup
Medlem: Eirik Braut
Ungd. Medl: Stian Rage
Vara: Annette Berntsen - Ny
Vara: Henning Lende - Gjenvalg

IMG_7315.jpg
Staale Grude Haaland loset oss gjennom årsmøtet på sedvanlig og stødig vis.

Protokoll fra årsmøtet blir publisert når den er ferdig signert.