Pål Aamodt (23) vender hjem igjen

Brynegutten Pål Aamodt returnerer til gamleklubben fra Levanger.

Pål Aamodt (23) vender hjem til moderklubben etter to år i Levanger. Før han gikk til Levanger fikk han med seg 28 kamper for førstelaget hos oss, og i Levanger spilte han 31 kamper i OBOS- ligaen. Han ble imidlertid skadet i fjor sommer, og måtte operere korsbåndet.

Pål vil fortsatt være i opptrening en tid fremover, men det er et håp om at han skal være klar for førstelagsspill i løpet av våren.

Han oppholder seg for tiden fortsatt i Levanger, men vil være under tett oppfølging av vårt medisinske apparat, samt at han tidvis vil være på Jæren for trening. Han vil flytte hjem permanent i månedsskiftet mars- april.

Pål kan spille både venstre back og kant, og vi gleder oss over at en av våre egne kommer hjem igjen!

Han har signert en kontrakt som strekker seg ut 2020, og skal spille i drakt #3.

Velkommen tilbake og lykke til, Pål!