AKVA group blir samarbeidspartner i Bryne FK

AKVA group har inngått en treårig avtale, der de blant annet skal profilere seg på alle draktene i barne- og ungdomsavdelingen.

- Vi ønsker å bidra og vise enda mer igjen lokalt, og med denne avtalen blir vi synlige på en annen arena samtidig som vi deltar i nettverket og bidrar til å få opp engasjementet rundt Bryne FK. Selv om AKVA group ASA i dag er lokalisert på Klepp så har AKVA group 40 års historie som et Bryne-selskap, sier Knut Nesse, administrerende direktør i AKVA group.

- Ved å også støtte opp om barne- og ungdomsavdelingen bidrar vi også til å skape en sterkere arena for store og små i lokalmiljøet, sier Nesse.

Bryne FK er veldig takknemlige for å få med en aktør som AKVA group i klubben, som tenker langsiktighet og kontinuitet.

Klubben gleder seg til samarbeidet og ser frem til et godt og aktivt 2021, for både store og små.