Årets drakter!

Vi er klar når vi får lov, og med dette draktsettet skal A-laget og damelaget stolt representere Bryne FK og våre viktige samarbeidspartnere.

Som dere nok legger merke til, Sørvest Betongsaging er hovedpartner femte året på rad, i år med ny logo!

M44, Masiv, ECS Automation, Prosjektil, Sparebanken Vest, Block Watne representerer kontinuitet og har vært med i flere år. For de som følger veldig godt med, tre av partnerne har byttet plass.

DKAR er ny på draktsettet. Og baksiden av drakta prydes av en flott lokal organisasjon som vi er stolt av å samarbeide med. Vi håper å finne på mye kjekt i lag med Se Meg - Barn som pårørende i løpet av sesongen 2020.

Vi er utrolig takknemlig for våre samarbeidspartnere som er lojale år etter år, det er ikke mulig å drive Bryne FK uten dem. Nedenfor en oversikt på alle våre samarbeidspartnere.

Digital nettverkshåndbok Bryne FK

Robert Undheim i kul reservedrakt!
Live Sel fra damelaget