Årets fotballfrivillig

Kurth Gausland er med i kampen om å bli årets fotballfrivillig 2022. Stem på Kurth.

OBOS har i høst jaktet frivillige i hele fotball-Norge. Det er kåret lokale vinnere i OBOS-ligaklubbene og kandidater fra topp og bredde nasjonalt har konkurrert om 20 plasser i finaleavstemningen! Kurth Gausland vant den lokale avstemningen i Bryne FK og er blant de 20.

Nå kan han bli Årets Fotballfrivillige 2022!

Stem på Kurth her

Avstemmingen stenges 16. november.

Takk Kurth
Kurth har vært frivillig i støtteapparatet til Bryne FK i over 20 år. Han er en god ressurs for både spillere og trenere. Han bidrar alltid med sitt gode humør og innsatsen er alltid på topp. Takk for at du bidrar i klubben Kurth og lykke til med avstemningen.

Stem på Kurth og Bryne
Bryne FK har allerede fått 10.000 kroner i støtte fra OBOS takket være Kurth. Nå kan Bryne FK få enda mer støtte i den nasjonale avstemningen der klubben som vinneren representerer får 50.000 kroner. Her vil også vinneren selv få en premie på 15.000 kroner fra OBOS.