Årets spiller på herrelaget

Andreas Dybevik er kåret til årets spiller av alle supportergrupperingene rundt klubben.

B-gjengen og Bædi delte ut prisen for årets spiller Brynes i siste hjemmekamp mot Sogndal. Andreas Dybevik fikk bestemannsprisen av begge gruppene.

0S6A7038.jpg
Andreas Dybevik fikk æren av å vinne den siste prisen fra Bædi som gir seg etter 40 år med støtte fra sidelinjen. Foto: Svenn Olav Sele​​​​​

Pensjonistgruppen som samles på klubbhuset hver mandag kårer også sesongens spiller. De gir spillerene 3, 2 og 1 poeng etter hver kamp og summerer opp etter sesongen. Andreas Dybevik vant med klar margin. På andre og tredje plass skilte det ett poeng mellom Igor Spiridonov og Sondre Norheim.

0S6A7058.jpg
B-gjengen kåret også Andreas Dybevik til beste spiller. Foto: Svenn Olav Sele

På Østlandet var det også Andreas Dybevik som ble kåret til den beste spilleren da Bryne FK Support Øst delte ut sin pris på NAMMO stadion i siste serierunde.

thumbnail_IMG_2023.jpg
Bryne FK Support Øst til stede under kampen mot Raufoss.

Buttegutta har ikke kåret sesongens spiller ennå. De venter til siste Brynekamp er ferdigspilt søndag 10. desember før de deler ut sin bøttehatt.

Takk til alle supportere for støtten denne sesongen!