Billetter til Bryne-Egersund

Åh som vi gleder oss! Eneste skår i gleden er at vi dessverre fremdeles må forholde oss til 200 tilskuere.....

Da ønsker vi velkommen til Bryne-Egersund lørdag 8. august kl. 1600!

Som før er det æresmedlemmer, samarbeidspartnere, sesongkortholdere som får førsteprioritet, og må melde interesse til klubben senest tirsdag 4 august kl. 1400. Etterpå blir det eventuelt salg av billetter, og "første mann til mølla".

Gå inn på følgede link for å registrere deg for kamp.

0S6A2189
Thierry Dabove og gjengen er klar for lokaloppgjør!

Dersom interessen overstiger 200 personer kan klubben bli nødt for å foreta trekning blant de som har meldt sin interesse.

NB! dessverre ingen frikort er gjeldende i denne spesielle tiden.

Regler klubben må følge:
Vi må føre lister over hvem som kommer. Her må det stå navn, tlf.nr. og fødselsnummer. Dette for å spore eventuell smittespredning hvis det skulle være aktuelt. Når du kommer på stadion så vil vakter krysse deg av på en liste de har fått utlevert over hvem som kommer.

De som har billett får oppgitt hvor en skal sitte/stå – og hvilken inngang en skal bruke. Dette fordi vi kan ikke ha køer. Avstandsregel på 1 meter gjelder ifølge NFF også for familiemedlemmer. Dette på grunn av at bilder i media kan fort misforstås, ingen utenforstående vet hvem som er familie.

Alle må være innforstått med at man skal holde seg hjemme dersom man ikke føler seg helt frisk. Dette omfatter, men er ikke begrenset til halsvondt, forkjølelse, lett hoste, sykdomsfølelse, feber, hodepine, magesmerter og muskelsmerter. Personer som tilhører risikogrupper, bør ikke oppholde seg på kamparenaen under forberedelser til kamp eller ved gjennomføringen av kamparrangementet.