Billetter til Bryne-Notodden

Lørdag 5 september møter vi Notodden på hjemmebane. Informasjon om billetter nedenfor.

Da ønsker vi velkommen til Bryne-Notodden lørdag 5. september kl. 1600!

Alle som ønsker å komme på kampen legger inn ønske om dette i nedenforstående link.

Som før er det æresmedlemmer, samarbeidspartnere, sesongkortholdere som får førsteprioritet, og må melde interesse til klubben senest tirsdag 1. september kl. 1400.

Viktig informasjon om ståplass-billetter

Lovlig kapasitet på ståtribunen er 50 plasser. Førsteprioritet har de som har kjøpt sesongkort. Vi kan allerede se av interessen for billetter at det er over 50 stk sesongkortinnehavere som har meldt sin interesse. Dermed blir det loddtrekning blant disse.

De som har meldt sin interesse for ståplass-billett og som ikke har sesongkort, blir dessverre ikke med i loddtrekningen denne gang.

Men det er mulig å flytte sin interesse fra ståplass til sitteplass. Send mail til [email protected], da er du med i loddtrekningen om sitteplass-billetter.

De som får billett vil få beskjed om dette senest torsdag 4. september.