Billetter til salgs!

Det finnes ledige billetter til lørdagens første hjemmekamp på stadion.

Endelig kamp på stadion, vi spiller første hjemmekamp mot Fløy lørdag kl. 1600.

Vil du kjøpe billett gjør følgende:

Ring Ester onsdag mellom kl. 0900-1400, reserver billett og betal via vipps

eller

kom innom på Bryne stadion onsdag mellom kl. 0900-1400 og kjøp billett hos Ester. Her kan du betale med kort, vipps eller kontant.

Ester mobil: 41 29 49 59.

NB! dessverre ingen frikort er gjeldende i denne spesielle tiden.

Regler klubben må følge:
Vi må føre lister over hvem som kommer. Her må det stå navn, tlf.nr. og fødselsnummer. Dette for å spore eventuell smittespredning hvis det skulle være aktuelt. Når du kommer på stadion så vil vakter krysse deg av på en liste de har fått utlevert over hvem som kommer.

De som har billett får oppgitt hvor en skal sitte/stå – og hvilken inngang en skal bruke. Dette fordi vi kan ikke ha køer. Avstandsregel på 1 meter gjelder ifølge NFF også for familiemedlemmer. Dette på grunn av at bilder i media kan fort misforstås, ingen utenforstående vet hvem som er familie.

Alle må være innforstått med at man skal holde seg hjemme dersom man ikke føler seg helt frisk. Dette omfatter, men er ikke begrenset til halsvondt, forkjølelse, lett hoste, sykdomsfølelse, feber, hodepine, magesmerter og muskelsmerter. Personer som tilhører risikogrupper, bør ikke oppholde seg på kamparenaen under forberedelser til kamp eller ved gjennomføringen av kamparrangementet.