Bli med på Team Rynkeby-kampen

Søndag 23. juni spiller vi hjemmekamp mot Lyn på Bryne stadion. Denne kampen samler vi inn midler til Barnekreftforeningen sammen med Team Rynkeby.

Bryne FK og Team Rynkeby Rogaland er også denne sesongen samarbeidspartnere. Team Rynkeby er et europeisk veldedighetssykkellag som hvert år sykler til Paris for å samle inn penger til barn med alvorlige sykdom. Lokallaget Team Rynkeby Rogaland sykler i år til Paris med Bryne FK på ryggen.

Andreas Dybevik og Christian Landu-Landu ser frem til å spille Dag Børre Norland og Team Rynkeby gode 23. juni.

Kom på kamp, støtt Team Rynkeby
Sammen samler vi inn penger til Barnekreftforeningen gjennom kampanjen vi kjører i forbindelse med hjemmekampen mot Lyn søndag 23. juni. Alle som kommer på denne kampen er med på å øke beløpet. Du kan også være med å bidra med midler.

Bli med på laget
Vi inviterer samarbeidspartnere, bedrifter, supportere og andre som ønsker å bidra til å stille med en sum per. tilskuer. Jo flere som kommer på kamp, jo mer penger samler vi inn til Barnekreftforeningen.

Les mer og bli med her