Bryne forlenger med Jonassen

Bryne FK forlenger kontrakten med Sjur Jonassen som gjør han til Brynespiller ut 2026-sesongen.

Bryne FK og Roger Eskeland er særdeles fornøyde med å ha med Sjur Jonassen på en ny kontrakt som forlenger avtalen med 1 år.

– Sjur er en ung lokal spiller som allerede har fått vist seg frem med gode prestasjoner og mål, kommenter Eskeland.

Kontinuitet og langsiktighet i spillertroppen er viktig. Men signeringen av Jonassen faller en viktig brikke for fremtiden på plass. Roger Eskeland har tro på at Sjur vil utvikle seg godt i Bryne fremover.

– Sjur har nå en lengre avtale som gir rom for hardt arbeid fremover. Han ønsker å utvikle Bryne og seg selv de neste tre årene. Sjur er en spiller med stort potensial som også er attraktiv for andre klubber, sier Eskeland.

_A1V4071-ARW_DxO_DeepPRIMEXD.jpg
Sjur er klar for å utvikle seg i rødt og hvitt.

Jonassen ser frem til å utvikle seg videre i Bryne og innrømmer at det hadde vært kult å få være med på et opprykk med Bryne FK. Samtidig er han ydmyk for muligheten han nå får og han er klar til å vise seg enda mer frem i Brynedrakten.

– Det er kjekt at klubben viser at de har tro på meg og gir meg sjansen. Det er ikke alle som får den muligheten og jeg skal ta godt vare på den.

Nå er han klar for å spille meg inn på laget og bidra til å dra Bryne oppover. Jonassen trives godt på Jæren sammen med spillergruppen og har tro på prosjektet videre.

– Vi er innstilt på å levere bedre enn i fjor. Det er en veldig kjekk spillergruppe og vi er en samlet gjeng.