Dagens kampfakta

Her kan du lese litt forhåndsstoff før dagens lokalderby Bryne-Egersund kl. 1600!

Ny hjemmekamp og ingen ringere enn lokalderby mot Egersund, vi gleder oss!

Få oversikt på statistikk, når er måla scora, hvem har spilt mest, full presentasjon av alle i stallen. Noen ord fra trener Halvorsen og daglig leder Joa.

Er du en av de som ikke er på stadion, men kunne tenkt deg å vært tilstede. Da oppfordrer vi alle til å se kampen på jbl.no. Og har en lyst til å støtte klubben med "fiktiv billett" kan en vippse valgfritt beløp til Bryne FK på: 95984.

Takk for støtten om det var hjemme i sofaen eller på stadion :=)

Og nyhet i dag - Rune Pedersen Bore og Ørjan Grødem har direktestudio fra Bryne stadion 45 minutter før kampstart. Mye god fotballdrøs som oppvarming til kamp. Intervju med trenere, kampsponsor, tidligere Brynelegende Kai Ove Stokkeland og mer...

Dette blir sendt som en åpen sak på jbl.no.

Kampfakta Bryne-Egersund

Bilder er tatt av: Svenn Olav Sele