Dugnadsånd i Kongeparken

Takk for strålende innsats fra hele klubben!

Fra fredag morgen til tirsdag kveld har gode folk fra Bryne FK vært i sving for å holde Kongeparken ryddig og trivelig for russen og Landstreffet 2024.

Topp innsats fra begynnelsen der sportslig ledelse, trenere, administrasjonen, A-spillere menn og styremedlemmer var med og bygget «tømmestasjonen» og startet ryddingen. A-tropp kvinner og aldersbestemte lag fortsatte arbeidet fredag ettermiddag da det begynte å øke med russ på Landstreffet.

Når 15.000 russ var på plass utover fredagskvelden, så var trøkket virkelig i gang på «flasketømmestasjonen» vår – og alle andre områder. Til sammen var det rundt 250 deltakere – stort sett foreldre fra alle Bryne-lag som deltok på denne fellesdugnaden. De fylte blant annet opp halvannen (!) maksi-konteiner med panteposer. Pausevogna fra Alfasafe og pickupen fra Toyota Sørvest bidro også at logistikken gikk smertefritt. Takk for lånet!

Igjen: Takk til alle for godt gjennomført arbeid!