Dybevik og Guddal forlenger

To viktige brikker på plass for de neste sesongene.

Andreas Dybevik og Bryne FK har blitt enige om kontraktsforlengelse ut 2024. I Bryne er vi svært fornøyde med å ha Andreas med oss videre.

Den elegante midtbanespilleren er en god lagspiller og har høye personlige ambisjoner.

– Han passer godt inn i planene for den sportslige satsingen og spillestilen vi ser for oss i Bryne framover, sier trener Kevin Knappen.

Andreas Dybevik.jpg
Andreas Dybevik forlenger kontrakten ut 2024.

Andreas på sin side uttaler at han forlenger med Bryne fordi han trives godt i klubben, og det er et er godt samhold i laget.

– Jeg liker prosjektet Bryne har satt i gang på det sportslige planet, med blant annet et enda høyere fokus på en profesjonell treningshverdag, sier Dybevik.

– Jeg liker også at Bryne har en uttalt strategi om å være en god utviklingsplattform for spillerne, og at klubben har lagt forholdene til rette for spillerne når det har dukket opp muligheter i større klubber.

Guddal til 2024
Vi er også veldig fornøyde med at forsvarsspiller Tobias Guddal også har forlenget kontrakten med Bryne FK ut 2024.

Den lovende 20-åringen vil jobbe videre med å utvikle seg som fotballspiller, og er bestemt på å kjempe om en fast plass på laget framover.

KNM_1995.jpg
Tobias Guddal er med videre.

Kevin Knappen har tro på Guddal, og han er en satsingsspiller for framtiden. Guddal trekker på samme måte som Dybevik fram at han trives godt i Bryne, og at han har lyst til å være med på den sportslige planen klubben legger opp til.

I Bryne FK gleder vi oss til en spennende høstsesong der Dybevik og Guddal nå er på plass – også for neste sesonger.