Envirex Group ny draktpartner

Bryne FK er veldig glad for å ønske Envirex Group velkommen med på laget! De neste tre år skal bedriften pryde skuldrene til seniorlagene som er herrelaget, damelaget og G19 elite.

Envirex Group ble etablert i 2011 og består i dag av selskapene Envirex AS, Envirent AS og iCsys AS. Tuftet på den jærske ånd har bedriften gjennom 10 år bygget opp en bærekraftig bedrift som leverer tjenester og produkter til den globale oljeindustrien. Envirex er en totalleverandør av universelt kontrollsystem, bestående av modulære byggeklosser som enkelt kan settes opp for ulike applikasjoner og bruksområder. Røttene til selskapene ligger primært i olje- og gass industrien, men i løpet av de siste årene har en økende andel av kundene tilhørighet i andre markeder, som deriblant oppdrett, industrirobotikk og luft- og romfart.

— Bjørn Tore Lien, Envirex Group

Historisk sett er Bryne kjent for å ha et faglig sterkt teknologi- og leverandørmiljø.
For å imøtekomme fremtidens løsninger og vekstambisjoner har Envirex ekspandert med et helt nytt industribygg i Vardheia på Bryne. Utvikling og rekruttering av lokale talenter og faglig kompetanse ligger i selskapets DNA, og de er stadig på jakt etter dyktige medarbeidere og morgendagens helter.

- «Samarbeidet med Bryne FK vil bidra til å synliggjøre Envirex for videre vekst og rekruttering her på Jæren, og til at vi som bedrift kan skape engasjement og samhold internt blant våre medarbeidere gjennom blant annet å dra på kamper sammen. Vi håper også dette partnerskapet kan bidra til å skape positive synergier, og at vi sammen med gode nabobedrifter kan fortsette å styrke det jærske teknologi -og leverandørmiljøet som vi er så stolte av her på Bryne», sier Bjørn Tore Lien.

Vi gleder oss til et sterkt og givende samarbeid fremover, og ønsker Envirex velkommen inn i vårt gode nettverk

— Kristin Løge, Bryne FK