Foreldremøte for G13-laget

Bryne FK inviterer til felles foreldremøte for G2010 i Bryne, Kåsen og Rosseland.

Bryne FK inviterer alle foresatte for gutter 2010 som spiller i Bryne, Kåsen eller Rosseland til et felles foreldremøte den 7. november klokken 19.00 på klubbhuset.

På møtet legger utviklingsansvarlig Sigbjørn Bø frem og forklarer vår modell og hvordan vi ønsker å ha neste års G13 lag i Bryne.

Vi i Bryne FK ønsker å skape et godt tilbud for alle som ønsker å spille fotball i og rundt Time kommune, uavhengig av ferdigheter, antall treningsdager og motivasjon.

Vi ønsker å fortsette med nåværende modell hvor hele kullet trener felles, uavhengig av nivå, men hvor vi differensierer på trening og kamp.

Vi ønsker hjertelig velkommen til alle foresatte, eller andre nysgjerrige til 2. etasjen i klubbhuset på Bryne Stadion.