Fotballfritidsordningen utvider

PFO utvider tilbudet til å gjelde for andreklassinger. Søk om plass på Telenor Xtra / PFO ordning 2022-2023 her.

Vår populære fortballfritidsordning utvider nå tilbudet. PFO er en fotballfritidsordning for jenter og gutter med aktivitet fra tirsdager til torsdag. En står selv fritt til å velge antall dager en ønsker å delta. Vår PFO ordning er opptatt av å skape fotballglede, samhold, mestring og trivsel.

Nytt for året er at vi ønsker å utvide tilbudet, slik at de som begynner i 2.klasse til høsten også kan melde seg på PFO ordningen vår. Dermed får vi deltakere fra 2,3 og 4 klasse med aktivitet fra tirsdag til torsdag.

Vi ønsker å få med flere jenter på vår PFO ordning og tilbyr i år jentene egen jentedag på PFO (dersom det er nok påmeldte). Mandager vil være kun for jenter hvor vi håper å få ivrige jenter som har lyst til å være en del av vår fotballfritidsordning.

Ukeoversikt på PFO:

• Mandager: Jentedag, aktivitet fra 14:15 til 15:30
  • Tirsdager: Vanlig PFO-dag, alle kan delta
  • Onsdager: 2 og 3 klasse, pga de aldre har lengre skoledag
  • Torsdager: Vanlig PFO-dag, alle kan delta

Slik vil en vanlig dag på PFO se ut:

• 12:50 -13:30: Sosialt/avslapping + mat og drikker i PFO rommet i 2.etasje på klubbhuset.
  • 13:30 – 13:40: Deltakerne gjør seg klar til økt, skifte og ta på fotballsko og leggbeskyttere. Driver egenaktivitet til instruktørene er klar for å sette i gang økten.
  • 13:40 – 14:40: Fotballtrening/aktivitet i Jærhallen/Aarbakkebanen
  • 14:40 – 15:30: Mulighet for leksehjelp og sosialt oppe på klubbhuset.

Månedspris:

• 1 dag – 650 kr
  • 2 dager – 1200 kr
  • 3 dager – 1600 kr

Trenger følgende info for påmelding:

• Barnets navn
  • Skole og klassetrinn
  • Foresattes navn
  • E-post, faktureringsadresse (faktura sendes på mail)
  • Mobilnr.
  • Barnet ønsker å delta på Telenor Xtra/ PFO følgende dager

NB! 1 måneds oppsigelsestid.

Har du en gutt eller jente som kunne tenke seg å bli en del av vår fotballfritidsordning, så meld han eller henne på. Vi oppfordrer og spillere fra våre naboklubber til å søke, alle er hjertelig velkomne.  Vær oppmerksom på at PFO ordningen følger skoleruten, og har fri ferier og helligdager slik som skolen. For mer informasjon og påmelding ta kontakt med Iselin Evje Rusdal.

Kontakt info:

Mailadresse: [email protected]