Fotballskole i høstferien

Til alle ivrige fotballgutter og jenter fra 2. til 6. klasse på Jæren (spillere fra alle klubber er velkomne).

Fotballskole i høstferien!

Dato: Mandag 5 til onsdag 7.oktober.
Klokkeslett: Fra klokken 10.00 til klokken 14.00 alle tre dagene. Oppmøte fra kl.09.30.
Pris: 900 kroner pr. spiller. (Faktura blir sendt på oppgitte mailadresse til foresatt).

Tine drikke og frukt blir servert hver dag. På grunn av smittevern tar ungene med egen matpakke.
Instruktører vil være: A-lagstrenere, spillere på herre og damelaget, G19 trenere og noen G19-spillere.

Deltagerne får en TINE utstyrspakke, og trener alle dagene i Tine t-skjorten de får utlevert.
Oppmøte første dag (mandag) klokken 09.30 i 2.etasje på klubbhuset.

Grovplan for dagene:
• Treningsøkt nr. 1 fra klokken 10.00 til klokken 11.30
• Lunsj fra klokken 11.30 til 12.30
• Treningsøkt nr. 2 fra klokken 12.30 til 14.00
• Treningsøkt nummer 2 på mandag og tirsdag blir det og keepertrening.

NB: Alle spillerne tar med sin egen ball, matboks og drikkeflaske til fotballskolen. Husk rett og god bekledning ut fra vær og vind, og skiftetøy dersom regn i luften. Alle må ha på seg leggbeskyttere.

Viktig: Oppmøte alle tre dager oppe i 2.etasje i klubbhuset på Bryne stadion (PFO rommet) hvor en og registrerer seg ved ankomst hver morgen.
Siste påmeldingsfrist er fredag 25.september. Men det er "først til mølla" prinsippet.

NB: Når dere søker plass på fotballskolen får dere fortløpende svar på mailen av Espen Undheim.
Det kommer ikke noe mer informasjon før fotballskolen starter, så skriv ut og ta vare på den informasjonen som står her i påmeldingsinformasjonen.

Påmelding: Kopier dette feltet under her og mail påmelding til [email protected].
Påmeldingen må inneholde følgende:
Navn på spiller:
Fødselsdato med årstall:
Mailadresse for fakturering:
Navn og mobilnummer til en foresatt:
Kommenter her om spiller må ha laktosefritt alternativ:

Dette blir jilt!