Bli med på folkets kamp

Støtt Bryne FK. Kom på kamp eller bidra i kronekampen.

Vi ønsker å fylle stadion når Bryne møter Kristiansund til kamp søndag 24. september. Vi kjører derfor på med gratis inngang og kronekamp. Gi laget en ekstra boost inn mot høstsesongen!

Du kan støtte klubben på tre enkle måter:

1: Kom på kamp
2: Ta med deg noen på kamp
3: Bidra i kronekampen

BLI MED OG STELL I STAND TIL FEST
Vi inviterer samarbeidspartnere, bedrifter og andre som ønsker å bidra til å stille med en sum per. tilskuer. Jo flere som kommer på kamp, jo større blir festen. Velger du for eksempel å støtte med 1 krone per tilskuer og det kommer 2000 på kamp gir du oss 2.000 kroner. Det er også mulig å støtte med en fast sum.

Klikk her for å bli med på kronerulling

VINN PREMIER
Alle privatpersoner som bidrar er med i trekningen av disse premiene:

⚽ Signert Erling Braut Haaland-drakt
⚽ Signert Bryne FK-drakt
⚽ Middag for to på Edestova, Håland kjøtt
⚽ Gavekort på synsundersøkelse fra Synsam Bryne
⚽ Frisørtime med Sigurd Grønli
⚽ Intervju med Rogvi på Jærradoen
⚽ Date med Pål Aamodt på IlTempo
⚽ Proffdag med Bryne FK - vinn en drømmedag med A-laget. Du får bli med på frokost med laget fra morgenene av, bidra på treningsøkten på stadion og spise lunsj sammen med spillerene etter treningen.

Priser privatperson:

kr 25
kr 50

FOTBALLFEST PÅ STADION
Det blir også OBOS Fanzone+ og barnas dag med B-gjengen før kamp. Fra klokken 11:00 på kampdagen fyller vi området utenfor Jærhallen med masse familieaktiviteter. Det blir salg av mat og gratis kake fra Bakehuset. Bli med på folkefest!

HENT UT GRATIS BILLETT
Selv om det er gratis inngang til kampen er det viktig at du henter ut billett via billettsystemet vårt. Klikk her for å hente ut gratis billett.