Gladsak for store og små

Solide minimål har klubben ønska seg i lang tid. Nå fikk vi det endelig til, sammen med stødige samarbeidspartnere.

Klubben har endelig fått på plass 20 minimål som står plassert rundt på baner og inni Jærhallen. De skal være tilgjengelig for bruk når som helst for medlemmene i Bryne FK. Klubben ønsker at minimålene skal være tilgjengelig både i organisert trening, men ikke minst i uorganisert sosiale samlinger, der store og små vil treffes på stadion for å spille fotball.

Bryne FK har mange trofaste og lojale samarbeidspartnere i nettverket. Nordic Steel er en av de. Nordic Steel har produsert og lakkert målene i sine lokaler på Bryne. Vår nye hovedpartner Sparebanken Sør har også bidratt til at dette ble mulig.

Det er en skikkelig gladsak, og vi er takknemlig for å ha gode folk på laget.

Her ser dere også gode trenere som stiller opp for å montere nett i målene.

Disse målene skal klubben ha glede av i mange år!

Guttene på hovedbildet er fra venstre: Vetle Mellemstrand Bore og Olav Økland Best fra Gutter 14.

småmål nettmontering.jpg
småmål.jpg