TAKK!

Stadig flere støtter Bryne FK gjennom grasrotandelen.

Bryne Fotballklubb og Norsk Tipping takke for alle bidrag gjennom Grasrotandelen.

Bryne Fotballklubb har mottatt 214,451 kroner så langt i år, det er midler som bidrar til klubbens verdifulle arbeid. Dette har 774 givere vært med på! Over én million andre personer har også valgt seg en grasrotmottaker, noe som har generert hele 206,6 millioner kroner totalt til Grasrotandelen hittil i år. Mye av dette går til idretten!

Norsk Tippings overskudd går til idrett, kultur og humanitære formål. Grasrotgivere som øremerker midler, sørger dermed for at deler av overskuddet går direkte til foreningene. Noen får litt, andre får mye, men til sammen blir det en stor sum til frivilligheten i Norge. Det betyr veldig mye for veldig mange. Også for oss i Bryne FK!

Vil du tipse andre om hvordan de kan bli med? Det er nemlig fortsatt mange som spiller hos Norsk Tipping som ikke har registrert seg som grasrotgiver. Sjekk gjerne ut hvordan du kan rekruttere enda flere givere til Bryne FK her!

Blir grasrot