Gratis fotballstrømper til alle ungene!

Endelig er det full aktivitet og mange unger som koser seg på stadion. God samarbeidspartner - Helland AS har gjort det mulig å dele ut gratis fotballstrømper til alle ungene i klubben!

Og ikke nok med det - Helland AS tok nettopp en beslutning om å tildele klubben en støtte på kroner 50 000,- i et spesielt og krevende år der vi som mange andre har manglende inntekter på flere områder.

Vi er utrolig glade og stolte over å ha en slik Brynebedrift som har hjertet i klubben og ønsker å bidra i lokalsamfunnet og i Bryne FK.

Tusen mange takk!

Denne kule gjengen med 7-åringer som er avbildet fikk sine fotballstrømper på gårsdagens trening, og det var stor stas når de skjønte at dette var prikk like strømper som A-lagene bruker. Herrelaget er godt i gang og spiller kamper, mens damelaget og 2. laget dessverre ikke er i kampaktivitet ennå.

0S6A6916
Store og små gutter med like fotballstrømper