Håland besøkte gamleklubben

Denne uken besøkte Bryne FK 2015-kullet på Frøyland. 9-åringene på Frøyland og Orstad er også invitert til å være kampmaskoter neste hjemmekamp.

Sammen med Jæren Sparebank skal Bryne FK reise på besøk til naboklubbene på Jæren. Breddeklubbene får besøk fra spillere på A-lag herrer og blir invitert til å være maskoter på Brynes hjemmekamper.

Første besøk denne sesongen ble lagt til Frøyland som fikk besøk av Imre Bech Hermansen og Kristian Skurve Håland fra A-laget.

Tidligere Brynespiller Magnus Ueland er trener for 2015-jentene på Frøyland.
Tidligere Brynespiller Magnus Ueland er trener for 2015-jentene på Frøyland. Det var en meget ivrig gjeng som tok imot Brynespillerene.

Det var stas for ungene å få et gjensyn med sambygdingen Kristian og høre fra landslagsspiller Imre som er på utlån til Bryne fra Fredrikstad denne sesongen.

Gutter og jenter fra 2015-kullet på Frøyland og Orstad skal være maskoter i kampen mot Levanger mandag 15. april.

Bli med oss på stadion. Kjøp billett til Bryne - Levanger:

Kjøp sesongkort

Abonner på sesongkort

Kjøp billett til neste hjemmekamp

Kristian Skurve Håland fikk også øve seg på å ta selfie med Frøyland-fansen.
Kristian Skurve Håland fikk øve seg på å ta selfie med Frøyland-fansen.
Imre og Kristian svarte på spørsmål fra barne som lurte på hva som skulle til for å bli en profesjonell fotballspiller.
Imre og Kristian svarer på spørsmål fra barna som lurer på hva som skulle til for å bli en profesjonell fotballspiller.
2015-guttene på Frøyland skal heie på Kristian og Bryne denne sesongen.
Det var også stas for trenerene på Frøyland å få besøk fra Bryne.