Her er vinnerne av strikkekonkurransen

"Strikk for klubben i ditt hjerte"- konkurransen er avsluttet, og disse to vant den lokale konkurransen!

Gjennom høsten og vinteren 2020 arrangerte Norsk Toppfotball strikkekonkurransen "Strikk for klubben i ditt hjerte".

Bryne FK var en av de klubbene i OBOS-ligaen som fikk inn flest bidrag, så tusen takk til alle som var med!

Det kom inn mye bra, og en lokal jury fikk i oppgave å kåre vinner i to kategorier; genser og supporterutstyr.

Vinneren ble Jane Karin Holta i kategorien genser. Og Ina Helen Herland i kategorien supporterutstyr. De to vinnerne får et gavekort hver på 500 kroner fra House of Yarn og to sesongkort til hjemmekampene i 2021. I tillegg blir strikkeoppskriftene publisert offentlig, slik at alle som vil kan strikke samme design. Vi håper vi får farget stadion rød til årets sesong.

Disse to bidragene går videre til den nasjonale konkurransen om å vinne den stiligste supportergenseren- og tilbehør.

Skjermbilde 2021-03-12 kl. 11.31.17
Jane Karin Holta med vinnergenseren!

Skjermbilde 2021-03-12 kl. 11.31.50
Ina Helen Herland med vinnerskjerfet!