Ole Hjelmhaug slutter som Brynetrener

Bryne FK og Ole Hjelmhaug er enige om å avslutte samarbeidet med umiddelbar virkning.

Hjelmhaug har vært spiller i klubben i perioden 1999 – 2003, og trener fra 2012. Siden sommeren 2016 har han hatt ansvaret som hovedtrener i klubben.

Bakgrunnen for beslutningen er mangel på utvikling og sviktende resultater over tid.

Ole Hjelmhaug er en flink fagmann og dyktig leder, som jobber iherdig og strukturert for å nå de mål som er satt. Det har imidlertid ikke lykkes å skape de resultater som har vært forventet i klubben.

Vi takker Ole Hjelmhaug for den jobben han har gjort for klubben i mange år!

Even Sel overtar hovedansvaret for laget inntil videre, og Aleksander Midsian går inn som medtrener. Vegar Landro får også en aktiv rolle i trenerteamet inntil videre.

Klubben starter nå en prosess for å finne ny hovedtrener, og kommer til å bruke den tiden som er nødvendig på dette arbeidet.