Klubben forlenger med Spiridonov

Igor Spiridonov har signert en ny kontrakt som strekker seg ut 2020.

Keeperen fra Litauen kom til klubben fra Egersund før denne sesongen, og har allerede rukket å markere seg i Brynedrakten. Igor Spiridonov (29) har vist seg å være en solid forsterkning for klubben. Keeperen som runder 30 år nå i august har så langt spilt 17 obligatoriske kamper, og vist seg frem som en markant og tøff sisteskanse.

Igor har vært en god og riktig signering av oss, og han har på kort tid tatt en viktig rolle i laget og gruppa. Han har hittil spilt en viktig rolle for oss, og vi gleder oss til fortsettelsen.

— Ole Hjelmhaug, hovedtrener

Vi er glade for at Igor ønsker det samme som oss, nemlig å samarbeide langsiktig for å nå de mål klubben har satt seg.

I prolonged contract because Bryne FK is a professional club with high ambitions and I really enjoy staying here. I like my teammates, atmosphere in dressing room and the coach staff. And as I told before, I want to help the club to go back to Obos. I feel that I become better keeper here and enjoy working with Stian Rosseland and the other keepers.

— Igor Spiridonov

0S6A1490