Igor Spiridonov forlenger sin kontrakt

Årets spiller de siste to sesongene forplikter seg på en lengre kontrakt.

Igor Spiridonov (31) har signert en ny kontrakt som binder ham til klubben ut 2022. Spilleren som er blitt kåret til årets spiller to år på rad, hadde opprinnelig kontrakt ut 2020. Nå har han imidlertid valgt å takke ja til en ny lengre kontrakt.

Dette er vi svært fornøyde med!

I am happy to extend my contract with Bryne FK. I feel that my mission here is not completed yet. I came here to help the team to win promotion and I believe that we can reach it if everyone works together really hard! Bryne FK is professional club with good facilities, great keepers coach, so it was easy decision to extend my contract!

— Igor Spiridonov

I tillegg til å være keeper skal Igor fortsatt bidra inn i utviklingsarbeidet både som instruktør på PFO, keeperakedemiet og ikke minst som trener i ungdomsavdelingen.